Понеділок, 20.11.2017, 14:52
Ви увійшли як Гість - Вітаю Вас

Меню сайту
Нац.-пат виховання
Уроки мужності:
Мартиненко В.Р.
Отечко Л.Г.
Полтавець Т.В.
Дорошенко Л.В.
На допомогу учню
Опитування
Яка Ваша думка щодо поточної ситуації в Україні?
Всього відповідей: 204
Правова база
Положення про шкільну раду Положення про ЗНЗ
Правила внутрішнього розпорядку
Статут школи
Накази
І. Про результати науково-методичної роботи з обдарованими дітьми
ІІ. Про підсумки методичної роботи з педагогічними кадрами за 2014-2015 навчальний рік
Шкільна газета
№01 №02 №03 №04 №05 №06 №07 №08 №09 №10 №11 №12 №13 №14 №15 №16 №17 №18 №19 №20
Розклад 14-15 н.р.
Розклад уроків для учителів
Розклад уроків для 5-11 кл.
Розклад уроків для 1-4 кл.
Розклад факультативів
Розклад дзвінків
Розклад гуртків
Сайти друзів
ЗОШ І-ІІІ ст. №1
ЗОШ І-ІІІ ст. №2
ЗОШ І-ІІІ ст. №3
ЗОШ І-ІІІ ст. №4
ЗОШ І-ІІІ ст. №5
Гімназія N/A
БХТ "Джерело" N/A
Міський методкабінет N/A
Станція юних туристів
ПедПРЕСА
Вхід для вчителя
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
 Шкільний театр

У 2004-2005 навчальному році Раковським Костянтином Всеволодовичем було створено шкільний театр, в роботі якого приймають участь як учні так і вчителі. Шкільний театр неодноразово ставав переможцем різних конкурсів.

З найперших днів існування Переяслав-Хмельницької загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. №7 шкільна вистава, концерт, вечір відпочинку – були значними подіями для аматорів театрального мистецтва, вчителів та учнів, на які всі очікували та охоче брали участь у підготовці та проведенні. Створення у 2004 році шкільного театру було явищем логічним, оскільки шкільний театр є одним із найефективніших засобів удосконалення колективних відносин. Він сприяє самовираженню особистості. Саме тут школярі та вчителі розкривають свої найкращі якості, такі як товариськість, взаєморозуміння і взаємодопомога. К.С.Станіславський підкреслював, що сценічне мистецтво за своєю природою зумовлює розвиток почуття колективізму, навчає умінню підпорядковувати свої особисті інтереси загальній справі.

Під впливом роботи у шкільному театрі у школярів та вчителів постійно зростає потреба у спілкуванні з мистецтвом. Пошуки сценічних вирішень, художнього втілення задуму режисера розвивають естетичні почуття школярів. Перевтілення у героя завжди пов’язане із самоаналізом, що, в свою чергу, спонукає до самовиховання.

Шкільний театр відкриває великі можливості для здійснення цілеспрямованого виховного процесу, гармонійного розвитку особистості.

Знання з театрального мистецтва – вміння правильно та красиво говорити, триматися перед аудиторією, відчувати міру, мати естетичний смак, розвинену пам’ять, логічне мислення – все це у сучасному суспільстві потрібне не тільки митцям, але й пересічній людині.

Сила позитивного впливу прекрасного, особливо мистецтва, широко відома з давніх часів. Відомі філософи Древньої Греції писали про позитивний вплив засобів мистецтва на духовні та фізичні сили людини. Він пробуджує все найкраще в людині, пробуджує його дрімаючі сили, допомагає їм розкритися у всій красі. Мистецтво робить життя наповненим, всебічним, вільним, щасливим, вонопротистоїть хворобам, воно, таким чином, являється одним із творців душевного здоров’я, як стану, коли людина може вільно і радісно виконувати соціальні функції.

Актуальність театрального мистецтва в системі засобів художньо-естетичного виховання зростає у зв’язку із загостренням проблем виховання цілісної особистості, оскільки театр є вираженням комплексного художнього погляду на оточуючий світ. Завдяки синтезу драматургії, музики, сценографії, акторської гри, сценічної дії театральне мистецтво виступає своєрідною моделлю єдиної мистецької палітри. В якій усі види мистецтв, маючи різну природу, доповнюють один одного в процесі творення художнього образу та його сприйняття. Театр виконує інтегруючу функцію для решти напрямків художньо-естетичного виховання, а також для пізнання історії, літератури, філософії, естетики.

Включення школярів у театральну діяльність є неоцінним з огляду на громадянське становлення особистості, ефективним шляхомморально-етичного виховання; театральна творчість сприяє формуванню спостережливості та уважного ставлення до оточуючого світу, людей, здатності до співчуття і співпереживання, готовності до спів дії, тому що більшою мірою, ніж інші види художньо-творчої діяльності, потребує міжособистісного спілкування у процесі спільного знаходження художнього рішення і розв’язання організаційних питань. Виховання усіх цих рис „переплітається” з розвитком емоційності сприйняття різноманітних життєвих явищ і творів мистецтва. Театральну творчість увсьому її розмаїтті слід розглядати як основу пізнання школярами життя.

Шкільний драматичний театр приймав участь у 5 Московському фестивалі-конкурсі самодіяльних аматорських театрів (2006 рік, м. Можайськ Московської області, Російська Федерація) та здобув дві високі нагороди: Диплом І ступеня за виставу «Фараони» (за мотивами твору О.Коломійця) та Диплом «За кращу чоловічу роль» отримав актор шкільного драматичного театру Кучерак Вадим. У 2007 році на обласному конкурсі учнівських аматорських театрів за виставу «Травнева ніч» (за мотивами творів М.В.Гоголя)  театр отримав грамоту «Кращий шкільний драматичний театр». У грудні 2007 року вихованці шкільного драматичного театру здобули головну нагороду (відеомагнітофон) на районному фестивалі-конкурсі аматорських учнівських театрів „Знати сьогодні, щоб жити завтра”.

 

 
 
 
 
 
Сайт є власністю школи. Матеріали розміщені на ресурсі мають ознайомчий характер